Ev için biriktirdiği altınlar çöpe gitti: Mahalle alarm verdi

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde ev almak için yıllarca biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre temizlik sırasında yanlışlıkla çöpe atıldı. Olayın ardından polis, belediye ekipleri ve mahalle sakinleri altınları bulabilmek için harekete geçti.
Ev için biriktirdiği altınlar çöpe gitti: Mahalle alarm verdi

Bursa'da ev sahibi olma hayali kuran bir vatandaş, yıllar boyunca biriktirdiği altınların yanlışlıkla çöpe atılmasıyla büyük bir şok yaşadı. Yıldırım ilçesinde yaşanan olayın ardından kayıp altınların bulunması için polis, belediye ekipleri ve mahalle sakinleri arama çalışmalarına başladı.

Ev için biriktirdiği altınlar kayboldu

İddiaya göre Esenevler Mahallesi'nde yaşayan Sedair Kurnaz, Nilüfer ilçesi Akçalar Mahallesi'nde satın almak istediği evin ödemesini yapmak üzere yaklaşık 1 kilogram altını evde, hırsızlık ihtimaline karşı bir elbisenin içine sararak siyah poşette sakladı. Ev sahibiyle fiyat konusunda anlaşmasının ardından poşeti almak isteyen Kurnaz, altınların yerinde olmadığını fark etti.

ekran-goruntusu-2026-06-27-115648.png

Temizlik sırasında çöpe atıldığı ortaya çıktı

Durumu eşine sorması üzerine poşetin ev temizliği sırasında çöp sanılarak konteynere atıldığı öğrenildi. Bunun üzerine Kurnaz, çevredeki çöp konteynerlerini tek tek kontrol ederken durumu belediye temizlik ekipleri ile polis ekiplerine bildirdi. Olayla ilgili güvenlik kameralarının incelenmesi için çalışma başlatılırken, mahalle sakinleri de arama çalışmalarına destek verdi.

Yaşadığı mağduriyeti anlatan Sedair Kurnaz, "Akçalar Mahallesi'nde bir ev almıştım. Fiyatta anlaştık. Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim de temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöpçüler mi aldı, çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Polis ve temizlik işleri müdürlüğüne bilgi verdik. Bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan ya da gören varsa bize ulaştırmasını rica ediyoruz" dedi.