NATO zirvesi öncesi EGO'dan ulaşım uyarısı
Ankara'da düzenlenecek 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi öncesinde alınacak güvenlik önlemleri nedeniyle toplu ulaşımda bazı aksaklıklar yaşanabileceği bildirildi. EGO Genel Müdürlüğü, otobüs seferlerinin planlanan düzen içinde süreceğini ancak trafik uygulamalarına bağlı olarak bazı hatlarda değişikliklerin gündeme gelebileceğini duyurdu.
Bazı yollar geçici olarak ulaşıma kapanacak
EGO'nun açıklamasında, Ankara Valiliği tarafından 6 Temmuz Pazartesi saat 07.00'den 8 Temmuz Çarşamba günü 23.59'a kadar çeşitli güvenlik ve trafik tedbirlerinin uygulanacağı hatırlatıldı. Bu kapsamda bazı güzergahların tamamen trafiğe kapatılacağı, bazı noktalarda ise konvoy geçişleri sırasında geçici trafik kısıtlamalarının devreye alınacağı belirtildi.
Açıklamada, "EGO otobüsleri normal işletim düzeni içerisinde seferlerine devam edecek olmakla birlikte, trafik tedbirlerine bağlı olarak bazı hatlarımızda güzergah değişiklikleri, gecikmeler, aksamalar ve sefer iptalleri yaşanabilecektir." ifadelerine yer verildi.
Toplu taşımada raylı sistem önerisi
Vatandaşların ulaşımda sorun yaşamamaları için yolculuklarını önceden planlamalarının önemine dikkat çekilen açıklamada, metro ve ANKARAY'ın mümkün olduğunca tercih edilmesi istendi. Özel araç kullanacak sürücülere ise "Park Et Devam Et" uygulamasından yararlanmaları tavsiye edilirken, güncel bilgilendirmeler için yalnızca EGO Genel Müdürlüğünün resmi internet sitesi ve kurumsal sosyal medya hesaplarının takip edilmesi gerektiği vurgulandı.








