3 Bin 500 TL'ye Ticari Taksi Plakası! Belediye Resmi Duyuru Yayımladı
Siirt Belediyesi duyuru metninde başvuruda bulunacak olan vatandaşların neler yapması gerektiğini, ihalenin hangi koşullar altında düzenleneceği ve başvuru işlemlerinin hangi tarihler arasında düzenleneceğini bildirdi. Belediye başkanlığı tarafından yayımlanan duyuru metninde, ihale şartnamesine nasıl ulaşılacağı da ilan edildi.
140 TİCARİ TAKSİ PLAKASI 3.500 TL MUHAMMEN BEDELLE İHALEDE
Belediye başkanlığından yayımlanan duyuruda, ihale sürecine dair detaylar aktarıldı. Belediye ihalenin ekim ayı başında düzenleneceğini isteklilerin başvurularını ihale tarihine kadar yapabileceklerini duyurdu.
İhale işlemlerine dair yapılan ilk açıklamada belediye başkanlığı şu bilgileri verdi.
"Belediyemize ait 140 adet Ticari Taksi Plakasının her birinin 3.500,00.- TL. Muhammen bedel üzerinden 05.10.2021 Salı saat 14:00’te başlayacak olup, aynı gün bitmemesi durumunda ertesi gün (06.10.2021 Çarşamba günü) saat 10.00’da 2886 Sayılı D.İ.K.’nun 45’nci maddesine göre açık teklif usulü ile bu konuda düzenlenen şartname doğrultusunda satışları yapılacaktır."
BAŞVURU YAPACAKLAR DİKKAT! SADECE BİR BAŞVURU HAKKI VAR
Belediye başkanlığı 140 ticari taksi plakası için her vatandaş ve her şirketin sadece bir hakkı olduğunu duyurdu. Başvuru yapmak isteyecekler ihale başvuru sürecinde bu hususu göz önünde bulunduracaklar.
TİCARİ TAKSİ PLAKASI İHALE İŞLEMLERİ
İhaleye katılacak olan vatandaşlar ilk işlem olarak Siirt Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğüne gidecekler ve buradan ihale şartnamesini alacaklar. İhale şartnamesi için belirlenen ücret 100 TL olarak duyuruldu. İhaleye katılacak olan her istekli ihale şartnamesini alacak ve şartname esaslarına göre başvurularını yapacak.
Başvurular için Gerekli Evraklar
İhaleye katılmak isteyenler başvurularını "Nüfus Cüzdanı Fotokopisi. Belediyemize borcunun olmadığına dair Mali Hizmetler Müdürlüğünden onaylı yazı. Son 1 (Bir) yıl içerisinde Siirt merkezde ikamet ettiğini belirtir Yerleşim Yeri Belgesi. İsteklinin kullanacağı aracın uygun olduğuna dair yazı" evraklarını teslim ederek yapacaklar.
Bu evrakların dışında kalan son işlem ise geçici teminat bedelinin ödendiğine dair yazı. Belediyenin belirlediği geçici teminat bedelini belediyeye ödeyecek olan vatandaşlar, ilgili makbuzu başvuru evraklarının arasına koyarak belediyeye başvurularını yapacaklar.
Başvuru işlemleri sadece şahsen yada vekalet yolu ile yapılacak olup Siirt Belediyesi posta yolu ile yapılacak olan başvuruların kabul edilmeyeceğini ilan etti.